Falun kan vara mys ...

Idag har jag gått omvägar runt hela Faluncity (tog iofs inte så lång tid :P) för att bara fota, titta och känna mig hemma. För nu har jag kommit till det stadiet då jag faktiskt kan se charmen med Falun och tycker faktiskt det är mysigt att vara hemma. Allt hat och ångesten jag känt för denna lilla håla har blivit mycket mindre.

Ska titta igenom alla bilder när jag kommer hem och kanske lägga upp några också. Fast det kanske inte är såå kul att se massa bilder på smågator där jag har minnen ifrån. Det var svårt att fota minnena. :P

Nu lämnar jag Falun igen, men jag tror jag kommer tillbaka med ett kortare uppehåll än vad det varit nu. :P Kankse kan jag få med mig roomie på en utekväll i Falun..? Hahah! hade blivit ÅRETS!!

/Js


En låt med mycket minnen i ---> Lyssna

Åååh, den här ---> Lyssna

Kommentarer
Postat av: lisa

Du får tammefan ta dig och pallra hem till jul! Om jag åker långvägars så kan du ta tåget!

2009-11-11 @ 03:24:46
URL: http://liisaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0