Hård dag

Aaah! Änligen har jag landat i soffan efter en hård arbetsdag och ett minst lika hårt träningspass.

 

Idag var det första dagen att börja bygga Julkampanj 1 på jobbet. Läskigt, det är min första kampanj jag gör på drottninggatan.. :S Men det känns som jag har jobbat där jättelänge nu :) Kändes så konstigt att prata med Martina och Roy i telefon idag, känns som att det var jäääättelängesen.. fast ändå inte. Det bästa med den här dan var att jag inte var trött eftersom jag gick och la mig så tidigt igår :) Men annars har det gått som vanligt. Har så höga krav och har svårt att få sån där riktig wow-känsla på det jag gör. Jag kan se att det är bra gjort, men jag vill ju få det perfekt och utöver det vanliga.

 

Fattar inte hur jag orkade gå på ett träningspass efter den här dan. Men jag är bra på att göra så som jag bestämt. :) Men jag somnade i träningslokalens soffa medan jag satt och väntade på passet och lyssnade på musik. Hahaha! Vaknade av att tjejen brevid mig ställde sig upp för att gå in på passet. haha!

 

Nu ska jag studdsa in till köket och laga mat, så fantastiskt roligt det är att laga mat till sig själv, be my guest?  :P

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0