Hard work work

Schit, fattar inte att det redan är fredag!! Tyckte att jag precis sa "Äntligen fredag" ju! Kankse är för den här veckan varit en helt galen men sjukt rolig julkampanjsvecka :) För även om jag bli sjukt stressad och har listan Arne i början av veckan så hinner jag alltid klart allt på något mirakulöst sätt..

 

För den här veckan har jag gjort A-ytor, skyltfönster, diesel stylingvägg, alla styling bord, totalt gjort 17 nya dockor, hängt om hela tjej (förutom 4 garderober), hängt om hela kille, gjort om alla volymbord, bytt ut alla skyltar och allt annat som hör en kampanj till med att beställa och ringa hit och dit... inte konstigt att man har träningsvärk ;P haha! Åå, älskar mitt jobb, det låter så kul när jag berättar om det! hahahaha!!

 

Här är lite av det jag gjort i veckan:

 

Det är dom där små detaljerna som man kanske inte märker förrän dom är borta som kund men som gör att en outfit får "det" och ofta svårast att få till.


SÅ! Nu ska det här stå uppe i en vecka till, sen är det bara att göra om allt från början igen! TJOO !!

 

 


 

 

Nu håller jag på att tvättar lite och senare ska jag hem på fredagsmys hos Viktor :D WEEEII!!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0