J . C

Hemma efter en intensiv dag på jobbet. Idag har jag börjat beta av en ganska saftig lista på vad som behöver göras :) Idag har jag hängt om i princip hela tjej. Konstigt att hänga om i det nya konceptet och i en ny butik med en personal som man inte känner. Jag vet ju inte om de tycker att det jag gör är skitfult. För inga dekoratörer hänger ju lika... men jag hoppas att dom gillar mitt sätt iaf. :)

 

När jag kom hem och gick in på youtube (besatt) så hade Jamie Cullum lagt upp en ny video. Dat var musikvideon på när han gör en cover på Rihannas - Don't stop the music. Och som han gör det, gryyymt!! Lyssna: Jamie Cullum - Don't stop the music Det var ett tag sen jag lyssnade på Herr Cullum, men fy fabian vad grym han är. Måste plocka fram skivorna igen :D

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0