Jag minns Falun i bild

Jag var ju hemma i Falun för någon helg sen. Då gick jag på en liten Falupromenad och fotade lite saker där jag har myycket minnen från. Blev så himla nostalgisk när det var så längesen jag var där.. Har inte riktigt hunnit titta på bilderna förrän nu. Tänkte visa några. Är inga mästerliga foton, mest bilder på platser jag minns..

 

Utanför Östra Skolan där jag gick åk 1-6. På den här bänken under björken satt jag varje morgon i åk 1 och halva 2:an och väntade på Ida. Blev så ledsen när jag väntade och väntade och hon inte kom.. hade glömt bort att hon flyttat.

Ungefär såhär livligt är Falun mitt på dagen.. (det här är ändå ingen liten gata..)

 

Lillasyster Nora och jag inne i en mycket fin butik. Tror företaget kallar sig JC ;P

 

Va fan här hänt med Sibylla??? Bästa Kebabtallriken efter Palatset/Etage/Harrys. Kan inte riktigt relatera till Maestro eller vart man går nu. Jag får lita på Ghandi. (Japp, Falun har också en husvagnskorvkiosk på natten, haha)

I den här vackra byggnaden tillbringade jag min gymnasietid. En underbar och helt fruktansvärd tid som jag trots allt inte vill ha ogjord. "If I had a chance for another try, I wouldn't change a thing, this made me all of who I am inside." Det enda jag önskar ha ogjort är all smärta jag orsakade personer jag älskar...

 

Ja, det är sant. Måååånga hus i Falun är Faluröda med vita knutar. Det fina huset till vänster är Malin Lundins :D

 

Det var min lilla miniresa genom Falun.

 

/Js

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin LU

Haha det var kul att se lite bilder, speciellt huset :P Ska snart hem jag med och jobba lite. Ska bli spännande de har ju öppnat ett nytt uteställe.. Höhö. Saknar dig !

2009-11-19 @ 18:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0