Jimmy Choo for H&M

INGEN har väl kunnat missa att Jimmy Choo släpper en kollektion på H&M??!! Jag är iaf heelt kär och jag får andningssvårigheter av bara tanken på att jag inte kommer kunna köpa ALLA plagg/skor/väskor/smycken från denna heelt fantastiska kollektion!! H&M har gjort det... igen!

 

Kollektionen går mest i svart i massa olika material, mycket paljetter, skinn och nitar. Den rockiga tjejen som blivit chic och festlig. Titta på den här videon. Jag bara älskar hela känslan den ger!! (Sorry, jag är heeelt uppspelt)

 

 

Gör mig rik så skulle jag köpa hela outfiten !! FAB FAB FAB !!


Jimmy Choo for H&M finns i utvalda butiker den 14 november. KÖA?!


/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0