Lördagen

Igår var jag ju som sagt ute i Flemingsberg hos Lucas på middag. Mycket trevligt :) Gormade även mycket högt och gärna till Lips. (Typ som singstar) Sen åkte jag och Maja in till stan och hamnade på Debaser slussen. Maja ramlade i kön, stämplade en kille ett flertal gånger och inbillade sig att han kallade henne för hora. Hahaha!

 

Kön var nästan roligare än när vi kom in på Debaser. Jag blev så sur för att det var så dåliga DJs. Låg musik och det blev några tysta sekunder mellan varje låt, plus att det var kass musik... ingen höjdare direkt!

 

 

Lucas massiva armar tar ut maten 2 timmar senare.. :P

Ally Ally !

Jag och Maja går lös på Lips :P

 

Kvällen blev sen men mycket lyckad. Myys!


Idag hinner man väl inte göra så mycket innan man borde gå och lägga sig igen. Är sjukt trött och livrädd för att vara trött imorgon på jobbet när Julkampanj nr 1 börjar :S

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser verkligen fet ut i den där bodyn.. fan :p

2009-11-15 @ 18:00:35
Postat av: svar

nehejedu! You look gourgeus honey ! ;P

2009-11-15 @ 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0