Lugn

Mötet med Quiksilver-folket gick bra. Eller det kändes väldigt bra iaf. Tror dom blev lite inspirerade att göra förändringar i butikerna. Det blev iaf jag! Hahaha! Jag ville bara stanna och riva ner allting och börja om från början :) Hoppas på at få komma dit och hjälpa till nångång rent praktiskt då det blir för mycket. :D

 

Jag skulle egentligen ha tränat idag. Men jobbade över och missade passet. Så jag åkte hem till affären och skulle handla lite mat, hade plockat ihop allt jag skulle ha och när jag ska betala i kassan uptäcker jag att jag glömt plånboken på jobbet! PANIIK! Så jag fick åka hem och ta det som fanns hemma istället...

 

Jag struntade för en gångs skull att sätta på datorn det första jag gjorde och diskade och plockade ihop lite istället. Lagade lite mat och tände doftljus och åt i lugn och ro. Annars brukar tvn vara på (på ljudlöst) musiken är på och datorn i knät. haha! Men ikväll ska jag verkligen ta det lugnt och försöka gå och lägga mig i tid så jag kan läsa ut den där förbannade Stieg Larsson-boken innan jag ser filmen på söndag :P

 

 

 

/Js

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Värsta mysigt :)

2009-11-27 @ 00:15:00
Postat av: roomie

va mysigo duktig du e.. panik o glomma plankan! jobbigt! puss

2009-11-27 @ 17:25:08
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0