Minnen och så ...

Visst är det mysigt att vara hemma och strosa omkring på gatorna där man har minnen i varje hörn och där det är omöjligt att gå vilse (jag och Maja har redan prövat). Men det är också jobbigt att minnas vissa saker. Även om jag fått distans till det mesta och jag kan mest se allt som positiva minnen så finns det fortfarande saker som river upp och... ja alltså det är inte sånna saker jag inte vill minnas, men jag har inte riktigt fått nog med distans till vissa saker för att inte bli ledsen och tycka det är jobbigt.

Men trots allt så är jag ändå glad att jag har så mycket minnen som jag blir glad av. Jag har ett jävla bra minne alltså.. det är läskigt att jag kommer ihåg exakt vad jag hade på mig och vilka jag var med osv till de flesta minnerna. :P

Imorgon ska jag om jag hinner med fota lite från några minnesvärda hörn :) Men jag vill också hinna med att gå ut med hundarna i skogen (det är sant!!), gå ner på stan (dom har ju tydligen gjort om, waaaw) och ta en fika.

/Js




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0