Morfar Ginko & Laroy, en otippad kombination

Det blev en liten utgång igår ändå skulle man väl kunna säga... :P Jag åkte först hem till Linda/kusinen/grannen där roomie också va. Vi drack vaniljvodka-drinkar, tittade lite på Pirates of the Caribien (enbart för att dreggla på het Sparrow) och såg några avsnitt av SATC.

 

Carrie !! Välldi söt men lite läskig.

 

Sen mötte jag upp Maja, med tillhörande bror och co på något ställe som hette Morfar Ginko. Där var vi tills dom stängde kl 1. Det var ett lustigt ställe med en miljarder rum som man gick vilse i. :) Men det var goda drinkar och gott sällskap. :)

 

 

Maja är seeeeh på Morfar Ginko :)

 

Efter det var det meningen att vi skulle gå till fashing allihopa. Men folket banga och droppade av så jag och Maja åkte in mot stan själva. Och vi hamnade tillslut helt otippat på Laroy. Haahahahaaa !! Kan väl inte säga att det var nått ställe att hänga julgranen. Men vi shakeade på, det var grym musik och jag blev packad så ja är nöjd! :D

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0