Obligatorisk lönrunda

Såå sjuuukt efterlängtad LÖÖÖÖN!!!! :D Äntligen! Fick lov att ta en runda på stan efter jobbet och titta vad jag hittade. :P

 

 

Ett par sjukt prisvärda skor med vardagsklack. Perfekt en kort dag på jobbet eller en mysig dag på stan.

 

Har potensial att bli nya favvosar :) Lindex har blivit bättre, det är inte vi som blivit gamla ;P

 

Hittade även denna välldi fina tischan från H&M trend, synd nog såg jag ut som en påse skit i den så den fick häng kvar till någon annan lycklig själ...

 

Hade ytterligare en mycket bra dag på jobbet. Har fixat och trixat med massa papper och siffror. Sååå kul!! Har även gått en konkurrensrunda med chefen. Är alltid lärorikt och vi fick Marias idé bekräftad :)

 

Ikväll har jag skrivit ihop ett par ord om vad jag ska prata om imorgon på mötet med Quiksilver-fölket. Måste försöka rensa upp vad som är viktigt att ta upp. Kan ju grotta ner mig och prata om ämnet i en evighet om det skulle behövas :P haha..

 

/Js

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

åÅÅÅÅÅÅÅH, vill också ha sånna skoooor!!!! Vadderade? Puss.

2009-11-29 @ 23:42:31
URL: http://www.improveme.se/fabulousme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0