Outfitpanik ..

FAAAAAN !! Höll på att börja grina när jag satt på bussen på väg hem från jobbet och kom på att jag glömt att köpa min outfit till ikväll.... hade ju tänkt ut vad jag skulle ha på mig, så GLÖMMER jag att köpa den !! Surt! Så jag köpte en kebabtallrik och gick hem och deppade. Haha! Nu har jag typ deppat klart.. har iaf hittat på en ny outfit. (Men den blev inte alls lika bra som den andra..)

 

Blev iaf lite gladare av att titta lite närmare på min framtida man ;P

 

Hot hot hot !

 

Jag gick faktiskt in till jobbet en bit idag. Var så fint väder att skinnjackan fick åka på igen. (kan inte klara mig utan den för länge ju) Fick en sån där "älska-stockholm-känsla" idag igen. Saknar sommaren redan...

 

/Js

 

 


Kommentarer
Postat av: Yoji

jag har en känsla av att du gillar långhåriga dudes

2009-11-22 @ 22:45:20
URL: http://yoji.blogg.se/
Postat av: Yoji

jag har en känsla av att du gillar långhåriga dudes

2009-11-22 @ 22:45:36
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0