Översvämmning

Håller på att färga håret på Maja här hemma. har gått bra fram tills färgen skulle sköljas ur. Fixade en liiiten översvämmning i badrummet. Hahaha!! heelt stopp i både handfatet och i duschen, 3 av 9 spotar funkar och  halllampan är trasig.. HJÄÄÄÄLP!!! hahahaha!

 

 

Idag kände jag mig lite nere på jobbet... så jag gick tillbaka till trygga lilla hötorget och lunchade, då kändes det bättre. :) Sen jobbade jag på stenhårt som vanligt. Men det blir nog en förbättring iaf. Kul!!

 

/Js

 

 


 

FÖRRESTEN! Jag fick hjälp om hur jag skulle göra med Pink-filmerna som inte gick att öppna i media player. Jag skulle tydligen ladda hem Quikplay och det skulle vara skiiiitlätt.. JASSÅ??!! Har försökt, men det går inte så bra! HALLÅ JAG BEHÖVER LITE HJÄLP HÄR BORTA !!!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Mahaha bra jobbat Jossan! :D

2009-11-17 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0