Pärlor från JC

Vi har fått in så himla mycket fina nyheter nu på JC. (Det säger jag inte bara för jag jobbar där) Så i fredags provade jag igenom lite av det som kändes intressant. Orkade inte prova allt och jag fick verkligen välja ut vad jag skulle köpa för det fanns så mycket fint.

 

Det här valde jag:

 

på fjärde bilden är det ett par leggings


Och allt det här fick jag under 700 kr !! GALET BRA !!

 

 

Jennifer, välkommen hem till det snyggaste och billigaste tjejsortimentet JC haft på iaf mina 2år !!!men skynda hem.. det tar ju för fan slut !


/Js


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du E bäst gumman

Pappa

2009-11-29 @ 00:58:10
Postat av: roooomie

oh my good, ja dooor! helt fina grejer, jag skyndar mig!!!!!!!!!!1

2009-11-30 @ 15:47:47
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0