Prommis

ÅÅÅÅÅ vilken mysig dag jag har haft. Kom hem nu, 4 timmar senare från Djurgårn. Hoppade av vid djurgårdsbron och gick sen därifrån. Jag gick verkligen ruuunt hela skiten. Det var så mysigt att gå längst vattnet och liksom bara... gå. Harbörjat gilla att umgås med mig själv och mina tankar..

 

Men det var snudd på liiteför kallt. Eller jag hade nog klätt på mig för lite. Jag gick i mer än 2,5 timmar :D Det här måste göras om! :) Känner mig så himlaledig och är fylld av energi!! (okej, ni har fattat... haha)

Hade med mig lilla kameran och tog några bilder på vägen.

 

min skaljacka luktar fortfarande Afrikarök, u n d e r b a r t !

lite lerigt ...

ett nerfallet träd ...

message on a tree ...

det blev kallt.. så jag köpte en varmchoklad och åkte hem :)

 

 

Nu ska jag försöka stå emot att gå ut ikväll. Hade varit skönt att ha en heelt lugn helg. (kommer inte ihåg när jag var hemma en hel helg sist) Och nästa vecka kommer bli fullproppad med kul... så jag får nog stå emot idag.

 

Tänkte visa lite vad jag shoppade igår på jobbet lite senare :P

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: roomie

ah, helt mysig o sot! hyvens tjej det dar horni! =)

2009-11-30 @ 15:46:23
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0