Underbara Lisa

Såg när jag var på Pink att Lisa Ekdahl ska spela på Cirkus i Stockholm i december. Skulle vara så kul att se. Även om jag nog inte skulle känna igen så många låtar då jag bara lyssnade på hennes debutalbum från -94 med mamma när jag var liten. Men jag älskar hennes röst och har så många minnen till hennes toner att jag tror jag skulle tycka det var mysigt iaf.

 

 

Fina Lisa med den underbart speciella rösten..

 

Är evigt tacksam till dig som gav mig en invite till Spotify :D Vilken frihetskänsla!! Så nu sitter jag och lyssnar på hela Lisas debutalbum "Lisa Ekdahl". Såå bra :D Kan nästan inte välja ut någon favorit, ALLA är det! Äntligen något som gör mig riktigt glad och lugn.. :)

 

/Js

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0