Va?! Fredag ?! fattar ingenting ...

VAD HÄNDEEEER??!! Det är fredag IGEN! Fattar ingenting. Men fredagar har iaf blivit min nya favoritdag :D

 

Efter jobbet tog jag igen mitt träningspass jag missade igår. Hur jobbigt men också hur skönt som helst. Bastade lääänge efteråt. :) Och nu sitter jag här, ny duschad, nyäten och bara myser till en svag doft av vanilj (från mina nya favvoljus). Och väntar på Maja såklart. Som har en sova-över-väska som på de gamla goda tiderna och ska komma hit för mysa och sova över. WIII !!

 

Nu ska jag fortsätta titta på idol så får ni njuta av en till matbild. Bara för jag är så stolt över att jag börjt laga mat hemma :D

 

 

Kyckling, sallad, varm vitlöksbaguette och cream fraische med franska örter :P

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0