Veronika bestämmer sig för att dö

Jag och roomie var och såg Veronika bestämmer sig för att dö på bio ikväll. Det är en film baserad på Paulo Cohelos bok. Jag visste inte att boken blivit film och eftersom jag ääälskar Paulo Cohelo och läst många av hans böcker blev jag superglad :D

 

Filmen går ju som vanligt inte att jämföra med boken. Speciellt inte en bok av Paulo Cohelo eftersom det är hans språk och sätt att skriva som är så speciellt. Men den var ändå bra med mycket bra skådespel och så är ju själva budskapet så bra också. :)

 

 

 

Eftersom jag i fredags kunde säga äntligen fredag så betyder ju det också att nu börjar en ny vecka utan någon ledig vardag. Alltså en vanlig arbetsvecka men som jag inte är van vid. Så nu kryper söndagsångesten på... känner på mig att det kommer bli mycket att göra den här veckan. Men det är ju iofs bara kul, men lite nervöst när det är en ny arbetsplats och så.

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0