Vilt fredagsmys

Fredagsmyset hos Viktor igår blev ett ganska vilt och mycket trevligt fredagsmys :P Lite idol, mcket tacos och mycket blixtar :D När jag kom hem hade jag många "fina" kort på kameran. Speciellt på Sanna och Roy och på en rädd flykting som jag inte har en aning om vem det är.... ;P haha !

 

Liitet urval som jag inte blir mördad för:

 

 

 

 

 

 

Idag, första dagen man ser solen på flerva veckor känns det som är det första dagen jag tagit ett extra jobbpass... PERFEKT!! Vad kul!! Är ju iaf 3 timmar innnan jag börjar, tänkte försöka promenera en liten bit in till stan. :)

 

Ikväll är det spelning med Falupojkarna på Harry B James som gäller!!! Ska bli skiiitakul! Berättar mer om det sen.

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0