Äntligen fredag

Det är inte ofta jag kunnat säga så. Har ju alltid jobbat helg förut. Men nu jobbar jag bara mån-fre, känner mig såå vuxen :P Så nu kan jag verkligen säga äntligen fredag och känna mig slut och ledig efter en hård arbetsvecka :D

 

Andra dagen på Drottninggatan gick bra den med. Man kommer in i det snabbt. Och nu börjar jag hitta lite bättre. Gjorde två stylingbord också så att dom varorna kan sälja slut i helgen. :) Check!

 

Har fastnat lite för Maja Alderin som är på mer Eniroreklamen. Hennes låt Make it better är underbar. Lyssna: Maja Alderin - Make it better

 

Nu ska jag gå ner och köpa sushi hos vår söta sushi-farbror, orkar inte laga något.. har ingenting hemma heller så... :P

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0