Bowling

Helludär!

 

Idag fick vi träffa Åsa, nya chefen som börjar den 2 november. Tror jag har träffat henne förut men hon verkar alla fall supermysig, hon kommer passa bra in i vårt gäng! :) Jobbade bara en kortis idag men hann iaf göra om "b-ytan".

 

Ikväll ska vi ut och käka ochbowla med jobbet!! Ska bli superkuul! Senast vi bowlade så var jag precis ny på JC, det var alltså ett tag sen! Närmare bestämt exakt 2 år sen. Såhär såg det ut då! (okej, håll i er)

 

Okej det får räcka, annars är jag rädd för att få en snyting :P haha! Då får ni se hur kvällens bilder blev imorgon då. Hoppas på det bättre....


Har råkat snöa in lite på en låt igen, jag är bar på det alltså. Idag är det den här låten som jag hittade på min käre vän Kickis blogg.

 

Beyonce

 


 

Vaddå om jag inte kan sluta käka mandariner när jag väl har börjat?! Jag har ju bara ätit 9 stycken än så länge....

 

 

/Js

 

Är nervös inför mitt lilla meddelande jag ska ploppa fram med ikväll..... :S


Kommentarer
Postat av: kristina

tänka sig, ibland går låtarna till o med hem hos de stackars människor som läser mig blogg :) haha!

2009-10-18 @ 01:40:14
URL: http://kilu.blogg.se/
Postat av: kristina

hörru, har jag missat ditt framploppande meddelande?! i´m nyfiken and i miss you, jag vill kramas med dig i jul! <3

2009-10-18 @ 01:44:17
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0