Dag 2 Gallerian

Andra dagen i Gallerin avklarad och jag är helt slut!

 

Byggarbetare överallt, styling, problemlösning på hög nivå, kontrollerat kaos och hjärnan går på högvarv, så skull man väl kunna summera dagen för mer orkar jag inte skriva just nu...

 

Ungefär det här har Lisa gjort idag: VIKT JEANS !!

För vi har ju ett par jeans........

Anita hittade lite finfina vintage grejer som piffar till det hela :)

 

Imorgon är vi där 8 igen och kör sista rycket! För kl 17 är det VIP öppning!!

Sjukt jobbigt att jag känner att jag kommer bli sjuk. Jag är verkligen expert på att känna när jag skulle bli sjuk och nu känner jag att jag kommer vakna med feber imorgon. Och det har jag verkligen INTE tid med nu... FAN!!

 

Ska verkligen gå och lägga mig tidigt ikväll. Gick inte så bra igår..

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0