Dagens shopping

Det blev svårt att mysstrosa på stan när det verkar som hela Sverige har outfispanik till kvällens festligheter. Men jag hittade iaf lite saker som fick följa med hem.

 

Ny topp från JC (299:-) Ääälskar brodyr/pärl/nit-detaljerna på axlarna!

Bra gjort JC!!


Stentvättad oversize collagetröja från H&M (199:-), har inte provat den än.. tror att jag kommer tycka att den är för tajt i halsen, gillar inte när oversizegrejer gör det.


Absolutly gorgeous väska från Topshop (399:-) Love it!


Jag testade även en helglittrig sak på Bik Bok, Majas Mirandakommentar:

- Hahahaa, det ser ut som en sopsäck som nån har dekorerat!!

Hahahahahaa!! Jag köpte inte den... :D

 

Ikväll vet jag inte vad som händer. Har inga planer men funderar på en utgång.. hmm... beslutsångest!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0