Heeje !

Var ju och tränade igår igen, fyyy vad min kropp var seg! Helt långsam, men det är så skönt efteråt iaf. Efter träningen träffade jag en mycket trött mamma, hon leer ju ett mycket vildare liv än vad jag gör för tillfället :P Men det är kul! Bara hon inte glömmer att sova lite då och då.

 

Idag har jag varit ledig. Åkte och åt frukost med mormor och hjälpte mamma att flytta lite möbler till hennes lägenhet. Nu har jag fått nyckeln dit också :) Weeii! Efter att jag burit upp två fotöljer upp för 10 trappor åkte jag in till stan och kikade lite. Några saker fick följa med hem :)

 

Louis Zip är ett par Lee jeans, Igår fick även denna halsduk följa

har dom i en svart tvätt också med hem. Otippad färg på mig

älskar modellen! Dessa är dessutom men jag gillart! :P

med i Lee's 120år kollektion :)

 

Ett mycket trevlig armband från h&m  Underbar oversize t-shirt

fick också följa med hem igår. från Zara fick följa med

utan att ens bli provad. :)

 

Sådäärja! :D Mycket trevligt tycker jag! Nu ska jag äta något, duscha och packa för sen ska jag åka tillbaka till mammas lägenhet och fixa iordning lite. För idag kommer Micke till stan så jag tänkte att vi kunde sova där :) Myys!

 

 

/Js

 

Förresten! Fy fan vad kallt det är!! Jag fryser ihjäl!

Stter på golvet och målar naglarna i en solljusstråle från fönstret med dubbla tjocktröjor! BURR!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0