Nostalgi

Okej, jag är helt sjukt uttråkad! haha! Så jag har de senaste timmarna(!!) tittat igenom nästan heela min externa hårddisk på bilder. Såå sjuukt kul! Har hittat massa hemska kort, dåliga-minnen-kort, helt underbara kort och massa falun <3 partylinnen kort HAHAHAHA!!! (Jennifer du måste se det här!!)

 

Jag kommer också på att jag verkligen fotade mycket förut. Jag saknar det... men jag vet inte hur jag fick inspiration att ta alla foton. Jag har sååå många bilder från alla mina tänka-promenader runt kålgårn :P Aaah så mycket minnen. Nu saknar jag faktiskt Falun! Och jag saknar framförallt mina syskon där, Fanny och Nora. Jag måste åka upp snart. Har inte varit i Falun sen i MAAJ!!!! Då jag kom hem från Afrika! Det är galet..

 

För hur kan man inte sakna "landet" när man ser en sån här bild på vårt sommarställe (eller förra sommarställe... tror jag..)

Ramsnäs utanför Sundborn där har jag tillbringat måånga sommrar :)



Jag hittade vår lilla syskon fotosession vi gjorde i studion på arenan!! Det tog ett tag innan vi fick till något. Hade lite svårt att vara seriösa, iaf vissa.. :P Men jag är glad att det blev så många bilder tagna för nu har jag ju runt 400 bilder på oss tillsammans :D

 

 

Jag, Fanny & Nora


Saknar att fota i Arenans studio.. (och min sjukt snygga syster ;P)



Här är en salig blandning av gamla foton jag tagit som jag bara fastnat för och tycker om:

 

 











 

 

Åå, vad mysigt det varit att ha en liten nostalgistund :) Jag blir peppad på att fota och åka til Falun nu! Kanske ska åka med pappa om han ska dit nästa vecka..

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Frida , kusin

Jag tycker du ska åka med upp, om Roger ska hit. hade varit kul om alla kunde ha ätit middag tillsammans eller nå liknande då :) Saknar er , KRAM

2009-10-11 @ 14:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0