Nytt Jobb !!

Idag jobbade jag min första dag på JC Drottninggatan !! Känns helt sjukt att jag har slutat på Hötorget som jag jobbat på i 2 år!! Kommer sakna massa men jag tror att det här kommer vara en sån jäkla utveckling för mig och jag vill inte missa den chansen. För nu kommer jag bara hålla på med det jag tycker är kul och det jag brinner för. Nämligen allt det visuella med styling och omhängning och allt det som hör därtill :D

 

Jag jobbade min sista dag på Hötorget i lördags. Kändes lite konstigt och så overkligt att jag inte riktigt kunde ta in det. Jag har fortfarande massa grejer kvar där och jag tror iofs inte att det är sista gången jag stämplar in där. Men ändå, nu är jag inte anställd för 211 längre.. Läskigt att skriva uppsägningspapper :S

 

Jag är så sjukt taggad på att bara komma in i allt nu och sätta igång att göra drottninggatan till den snyggaste och mest säljande butiken i hela JC kedjan. Det är mitt mål.. och med lite tid och hjälp så tror jag att vi kan klara det! Sådetså!! :D Jag vet vad jag kan och jag är inte längre rädd för att visa det!

 

Tack för världens roligast 2 år på Hötorget. Åren har känts som såå mycket längre tid. Jag har utvecklats så mycket under den här tiden och jag är inte längre samma lilla tjej jag var när jag började. Tack Tack Tack !!

Snällaste Mark kom in med en superfin bukett till mig i lördags, det uppskattades verkligen.. TACK !!


 

Första dagen gick mycket smärtfritt (om man bortser från min onda hals och feberkänsla). Känns som att det här kommer bli skitbra! Är liiiite lost såhär i början och har aldrig varit så seg att ta ut en plock men men, det kommer väl. Den här gånge kommer jag iaf inte stå och gömma mig bakom pelarna bara för att jag inte kan ALLT från dag 1. Hahaha!!

 

De här första dagarna (torsdag, fredag) ska jag bara jobba som vanlig säljare i butiken för att typ lära känna butiken lite bättre och se vad det är som behöver göras. För att sen på måndag kunna sätta igång :) Weeii!! På måndag får jag även en praktikant som går någon form av dekoratörsutbildning som ska praktisera hos mig i 5 veckor. Kan bli intressant och lärorikt.. :)

 

 

/Js


Kommentarer
Postat av: M

Varsågod Jossi! :)

2009-10-31 @ 15:38:49
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0