Pannkakskväll

Igår blev Kista helt klart! Eller ja, det var några torsors som vi inte hann med.. men men. Det blev fint efter mycket hårt och roligt arbete. :) Får sån himla insiration av att vara i andra butiker. Blir så ivrig att hänga om allt så fint och ordentligt "hemma" också. Så det blev lite ompiff idag :P Kunde inte låta bli..

 

 


 

Igår hade jag, roomie och Maja pannkakskväll!! Hur mysigt låter inte det??!!

 

Jag hade heelt oväntade skills på att steka pannkakor!! Inte en enda gick sönder (förutom min tjockpannkaka som jag vill ha typ 3 cm och alldeles degig).

 

Nöjda favvotjejer vispar grädde :D

 

Sen skulle vi göra hallonpaj i vår kära gasugn som vi typ aldrig har använt för vi fattar inte hur den funkar. Vi lyckades tända den men sen luktade det bränt och vällde ut rök så vi var tvungna att stänga av den. Så då tyckte jag att vi kunde göra den i micron istället. Roomie och Maja gav mig konstiga blickar och trodde inte rikigt på min idé. Men tji fick dom! För mmmm så go den blev :D

 

Supermysig kväll!

 

Nu ska jag ta en liten powernap innan jag ska åka tillbaka till jobbet och laga tacos innan jeansprovarkvällen! :) Ska bli roligt att samla alla för lite mys. Det var för längesen!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0