Höstmys

 

Idag har jag haft en sån mysig dag alldeles för mig själv. Jag åkte in till medis och strosade runt lite på söders gator och önskade att jag var turist. För som turist så ser man hur vakert sthlm egentligen är. Men jag gjorde mit bästa och upptäckte flera nya fina saker :) haha. Prova att ställa er exakt där en turist just tagit kort och titta på vad han fotade. Faktiskt väldigt intressant!

 

Sen tog jag en prommis genom gamla stan in till city. Alltid lika mysigt! Så idag har det varit en sån där "Guud -vad-jag-älskar-stockholm-dag". =)

 

 

Svängde förbi jobbet en snabbis och plockade ut ett par Crocker jeans och så köpte jag en lila tröja. Nöjd!

324 comfort, boyfriend fit

 

 

Ikväll ska jag inte göra någonting. Hade tänkt att träna, men jag har ingen lust. Har varit så skönt att bara varit för mig själv hela dagen så jag tänkte fortsätta med det. Jag har köpt massa mandariner och naturgodis så kvällen ser mycket lovane ut so far.

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Olga

Om du pomenerar runt mållöst på söder någon mer gång så får du gärna höra av dig(jag bor där)! Visste inte att du bodde i Stockholm.. :)

2009-10-11 @ 14:47:41
URL: http://olgapolga.blogg.se/
Postat av: Svar till Olga

Nämen, det var ju inte häromdan! :) Det ska jag absolut göra. Har bott här i över 2 år nu :P

2009-10-11 @ 15:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0