URCWC

Sov oroligt inatt. Huvudet för för fyllt av massa tankar. Är gaska bra på att skrämma upp mig själv..

 

Så hittade jag den här videon: Illustration för hur allt kan gå snett../URCWC

Den visar så tydligt hur allt går från himlen till helvetet. Hur en lycklig tjej har en bra pojkvän som träffar fel kille, börjar dricka, blir påverkad av all utseende fixering och sen är hon fast i fel tankar återigen fast i den där "overkliga verkligheten" jag pratade om igår. Då man tror att det inte finns någon annan utväg en ett destruktivt beteende för att man inte ser verkligheten som den är.. Titta på klippet!

 

Nu ska jag lämna det här för ett tag. Är ledig idag och tänkte inte göra så mycket. Har lust att gå en promenad och kanske ta med kameran, det var längesen. Sen blir det nog en tripp till stan för att prova ut några jeans. :) Sköön ledig dag. Måste kolla upp vilka basketmatcher som går i helgen också. Skulle vilja gå på en på söndag.

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0