En frukostupplevelse

Har precis setat i ett ombonat kök vid ett köksbord med pappas förstora hood, stor t-shirt och alldeles rufsigt hår och ätit en mastodont frukost. Det fanns olika yoghurtar att välja på, massa pålägg, olika flingor, olika macksorter, jag fick lova att stanna upp och fundera är detta paradiset?! Nu behöver jag iaf inte äta förrän det är dags för middag. Jag åt länge och långsamt med mysig musik i bakgrunden. Jag kommer inte ens ihåg när det hände sist. Såå mysigt!

Nu ska jag sätta mig i soffan och sjuka in i min bok med en glass. Helt underbart att det mesta finns att tillgå när man är hemma. Undrar om jag någonsin kommer att få det så...

En perfekt start på morgonen får man väl säga. Och klockan 17 är jag inbokad på ett träningspass i hornstull. Hoppas det är bättre än gårdagens pass där den sista pepplåten var "Växeln hallå hallå" UPPRÖRD!!

Eftersom kvällens planer om att dricka skumpa på Grodan avbokades så vet jag inte vad som händer... det visar la sig!

/Js

Kommentarer
Postat av: Msjas

HAHAHAHAHA!! !!! haha...Det måste ha varit en 50 + kärring..

2009-10-21 @ 21:20:25
Postat av: Maja

HAHAHAHAHA!! !!! haha...Det måste ha varit en 50 + kärring..

2009-10-21 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0