Hets !!

Ojojoj! ANDAAS!! Vilken jävla dag, eller jag kanske ska säga vilka jävla dagar! Övervåningsdagar är sånna. Stressiga men alldeles underbara :P Speciellt när man hittar på massa kul efteråt.

Igår var jag ju på Tingsek på Debaser medis med Jennifer och Maja. Mycket trevlig kille det där! :D Helt fantastisk röst och människa men rockiga gitarrsolon på synth går fetbort.

Idag har vår fantastiska stylist varit här och skyltat med mig. Det blev gryymt. En perfekt lovövervåning!! :)

Nu ska jag panikspringa runt på stan lite innan jag ska hem till kusinen/grannen/Linda för tjejmys och Idol såklart! :D Massa myys!!

Nu ska jag sluta andas lite igen. Ses då!


/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0