Mys hos pappan

Sitter i soffan hos pappa, med pappa, med varsin dator :) Hahaa. Pappa bygger kök och ritar ritningar och jag bara rutinkollar det gamla vanliga :P

Har varit mysigt att träffa pappa och brorsan lite. Jag är ledig imorgon också, lyyx! Då ska jag bara sova ut, läsa bok, äta världens största frukost (älskar att vara hemma så man kan äta vad som helst och köket är fullproppat med mat och gutta :P) och sen åka in och träna.

Fick ett meddelande om att jobbet bangat på afterwork på Grodan, vad är detta??!!!

Förresten, debatten kring Sverigedemokraterna skrämmer mig. Och det som skrämmer mig mest är att folk kanske inte förstår att dom kan få vara med att styra Sverige!! Läs på och var med och stoppa detta!!


/Js

Kommentarer
Postat av: roomie

haha, vi har inte bangat, det va bara att det va GUIDAD TUR man var tvungen gå på med nån jävla museie-gubbe innan.. nja.. lite miss i infot innan..

2009-10-21 @ 00:19:16
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0