P!nk i Globen den 10 nov

JAG SKA FÅ SE PIIIIIINK  !!!!

 

Har försökt få tag i biljetter, men det är helt sltsålt. Så ringer Fanny och säger att hon har vunnit två biljetter på JC Kundklubb!! Helt sjukt! Hon hade skrivit nån nomenering om vad kundklubben gjorde för henne som kndoh blabla, så typiskt Fanny att vinna sånna här saker. Det är ju inte första gången. TACK JC !!!! Så nu ska jag och syster gå och se Pink!! YEEEEEEEEEEEEEEEEY!!! Är så glad. Jag tycker verkligen att hon är grym och jag älskar hennes album Funhouse. :D:D:D

 

Så nu poppas det Pink på högsta volym här hemma! Fanny du måste börja lyssna in dig så du också kan stå, hoppa och skrika med i texterna :P

 

Älskar Pinks texter och power, får lite fuck you-känsla när jag lyssnar på henne!
(Hmm.. okej det där lät ju bra.... jaja, ni fattar)


Älskar den här texten (live)


 

/Js

 

Ps. Nu ska jag packa väskan och åka hem till pappa för mys och övernattning.

Får se om vi hörs nå mer. Puss


Kommentarer
Postat av: Åsa

Å herre gud...

2009-10-20 @ 18:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0