Sorry..

Dålig uppdatering.. sorry! Sånt som händer när man får besök och inte bor hemma :) Är dock för trött och för kall (har ingen värme i lägenheten) för att berätta om min helg nu. Men det händer en del i mitt liv nu känns det som. Eller iaf inom mig :) Men mest bra saker, kankse lite förvirrande, men bra.. är egentligen lyxproblem så jag ska inte klaga!

 

Är i Kista och hänger om nu, sista dagen imorgon. Och det är som alltid sjukt kul att åka iväg till en annan butik och hänga. :) På torsdag är jag tillbaka på hötorget där en jeansprovar-kväll är bokad. Suuperkuul! :D Sen är det ledig helg!! Ska försöka gå på iaf en basket match med pappa :) Saknar lilla pappan..

 

Nej nu ska jag gå och klä på mig och krypa ner under täckena!! BURR !!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0