Stor saknad

 

Jag brukar inte vilja skriva så mycket om Afrika nuförtiden med risk för att verka tjatig. Men idag kan jag inte hålla mig längre. Drömde att jag träffade några av barnen i Sverige inatt. Så jag har tänkt på dem hela dagen! Och nu sitter jag och lyssnar på ljudupptagningarna jag gjort när vi satt och sjöng runt elden. Jag försöker än en gång ta in det jag varit med om och är inte riktigt säker på om jag har förstått det på riktigt än.

 

Kan jag inte bara få vinna på lotto?! Då skulle jag åka tillbaka direkt! Och ta med mig hela släkten och alla vänner så att alla får uppleva samma fantastiska upplevelse som jag fått varit med om. Jag vill tillbaka nu, nu, nu! Läskigt nog fick jag ett mail från organisationen jag åkte med precis där det stod att det skulle hållas en infokväll för nya volontärer. Om du är intresserad klicka här! Cecilia som åkte samtidig som mig ska ge lite information om sin upplevelse på det projektet vi var på. Är lite sugen på att gå dit bara för att lyssna och se alla nya volontärers förväntansfulla ansikten.

 

En dag ska jag åka tillbaka... det får bara inte vara sista gången jag håller om dessa fantastiska barn!

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0