Use Somebody

Igår var jag på Idolmys hos grannen/Jennifers kusin. Välldi bra och massa god vaniljvodka. (Bästa argumentet för att få dit oss :P) Råkade bli en liten utgång på det också... gick ju bra de med.

 

Mys med Carrie

Vilken jävla feZt det blev !

Redan här borde jag ha förstått att jag skulle ha slutat dricka. Jag som annars är rädd för Carrie fick för mig att börja gulla och pussas med henne innan vi skule gå..




Ingen kan iaf säga att vi inte dansade, för fan vad vi shakeade! Och roomie och Linda kände sig gamla.. haha!

 

/Js

 


Kommentarer
Postat av: kristina

att se dig med den där hunden va en chock, du måste helt enkelt mysa med mina katter nästa gång du ser dem, hihi! saknar dig mitt fina vattenhål. massa puss o krams <3

2009-10-18 @ 01:38:11
URL: http://kilu.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahahahahaaha.... fy fan Jossan! You owe me big time!! Det där jävla stället... asså.... haha. Jag åldrades 10 år, tack för den! =)

2009-10-19 @ 10:06:46
URL: http://www.improveme.se/fabulousme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0