17:29

Har helt plötsligt blivit sjuk av någon anledning.. måste vara för att Micke kommer hem idag, typiskt min otur. Men men, nu ska vi inte låssas om det :) lalala jag är frisk som en nötlärka!

 

Idag har det varit ännu en hektisk dag på jobbet. Leviskampanjen har jag inga kommentarer om.. hann inte med att göra så mycket av det jag ville men jag hann iaf skirva enmiljardetthundrafemtiotusen "to-do-lists" åt alla håll och kanter så att ingen ska känna sig sysslolös när jag gått hem och imorgon då jag är ledig. Det är väl bra?! :D

 

Snart ska jag gå och svira om till min "mysoutfit" och möta Maja vid slussen. Vi ska ha myskväll :D Ska bli supermys då det var för längesen jag träffade henne! Tänkte kanske unna mig att köpa nått gott också.. har så sjukt dåligt med pengar. Har t ex inte råd att köpa flingor till frukosten så imorse fick jag smula ner Falu rågrut i filen, haha! Men jag har ju bara mig själv och mitt shoppande att skylla så...

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0