Dag 3

Ännu en underbar dag på bygget avklarad :) Allt går så bra och är så roligt, blir nästan lite orolig för när det dåliga kommer.. Butiken börjar verkligen ta form och den ser verkligen heeelt fab ut!! Det här gör vi bra! :P Idag har jag mest klätt dockor och gjort en stylingvägg i entren med Maria och Linda. Idag kom jag ihåg att ta lite bilder också :)

 

Pul & don & fix

Nu börjar borden få form också

Glada och förhoppningsvis sjukt nöjda chefer ;P

Varför äter/dricker man alltid så mycket skit när man är iväg på expojobb?!!

Fixing inför imorgon...

 

...för imorgon smäller det!!! :D Kl. 19:00 slår nya JC Drottinggatan upp dörrarna för VIP-gäster. Det blir massa grym (hög) musik, mingel och såklart kan man shoppa sjukt fina (och finvikta, storleksmarkerade och sjukt stylade) kläder :) Efter vi minglat klart (och varit rörda över att vi hunnit klart och att allt blev så fint) drar de flesta vidare till Café Opera där Lee har 120år kalas! AAAAHH, du hör ju! Kommer bli en satans grym kväll!! :D

 

MEEEN, vad fan ska man ha på sig??!! Känns ju konstigt att mingla runt på JC utan en klockren JC-outfit.. men problemet är att jag har inget nytt och fräscht från JC och det är dagarna innan löning.. ajajaj! Hmm.. den tål verkligen att tänkas på. Kanske kan ha något gamalt om man kombinerar det med något utifrån. Huvudsaken är väl att stilen känns JC. Fundelurar på om man ska köra den "jeansiga-looken" eller den svarta "fashion-looken". hmm.. blir nog den svarta, känner mig mest bekväm då. Kankse kommer med lite olika outfits-förslag sen.

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Linda Forsman

Grym du är Jossan!

Fina bilder. Bra fotat.

Har försökt "stajla" personalen, men vet inte hur jag ska stajla mig själv... Ha, ha!

Ses imorgon då!

Kram

2009-09-23 @ 20:39:28
Postat av: Maria

Sjukt nöjd!!! Det blir såååå bra! kram Maria

2009-09-23 @ 21:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0