Helg

Har varit lite off här ett par dagar, sorry! Har iaf hänt en del :)

 

Mån - tisdag - jag har hängt om heela verkligen heela tjej med ny struktur och allt. Så sköönt och min själv kan andas ut igen :)

 

 

Onsdag - myskväll med Majsan i Älta :)

Torsdag - Stockholm får finbesök, då blev jag glad :)

Fredag - Lördag - Midnight scraper spelade live på jobbet, gryymt!!

 

Denna grymma helg avslutades med att jobbet kom hit på pizza och mys och tittade på kickoff-skiva. Suupermys! Vi gör sånt för sällan! kom igen!!

 

Imorgon är det all in på Drottninggatan som gäller :D Butiken ska exponeras och stylas tills den stora öppningen på torsdag. Ska bli så kul att få vara med, men också väldigt nervöst.. Men jag är så inställd på det nu så ni kör vi bara och gör Drottninggatan snyggast i väärlden!! (ajajaj vad det där sved i mitt hötorgshjärta...)

/Js


Kommentarer
Postat av: roomie

helt fina bilder! (så länge du vet vart ditt hjärta tillhör i grunden så gör det inget..! hihi!!)

2009-09-21 @ 11:33:05
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0