Dag 1

Första expodagen på Drottninggatan avklarad. Det har gått förvånandsvärt bra, nästan otäckt bra. Var är motgångarna och frustrationen? Aja, den kommer väl den med, brukar ju aldrig svika :P Butiken kommer iaf bli så himla fin!! Alla är så duktiga och vi kommer verkligen ha tid att göra det där extra och vika allting superfint :)

Känns gryyymt!

 

Just nu är det väldigt tomt..

...och en byggarbetsplats

men saker och ting har börjat komma på plats :)

bra "ta-höjd" Pao ;P

mina förebilder :D

 

Såå roligt! Hoppas bara inte att jag blir sjuk nu.. det är så typiskt mig! min vänstra halsmandel är heelt uppsvullen. Fan! Tänkte att jag kunde ta några pencelin tabletter som jag har kvar från förra månaden då jag hade halsfluss. Den här veckan får jag verkligen inte vara sjuk, det går bara inte!!

 

Nu jag jag dricka 20liter vatten!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: roomie

va har vi sagt om det där me o va sjuk.. va?! vi har ju ingenting att klä oss i då!

2009-09-22 @ 17:19:23
URL: http://iamjen.blogg.se/
Postat av: Linda Forsman

Jossan! Den där bilden på mig och Maria. Jag ser fan momgo ut!

Ha, ha... Inte ok

2009-09-23 @ 20:44:21
Postat av: jossan

Neheee linda, det gör du ju inte alls det! nu ljuger du igen!! :P

2009-09-23 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0