Dag 2

Sådärja! Då var ännu en dag på bygget avklarad. :) det går faktiskt riktigt bra och allt blir så fiint! Jag hänger om på kille och jag känner verkligen att jag måste hänga om hemma hos oss på Hötorget nu också. Har inte gjort en riktig omhängning där sen vi bytte plats på avdelningarna! Illa!! Men det har ju varit lite annat som prioriterats.

 

Vi hann iaf med mycket idag (tog inga kort idag tyvärr, får bli imorgon) Men man tror alltid att man ligger så bra till men så står man ändå där sista dagen och stressar ihjäl. :) Men det här är såå roligt!!! Jag vill ha möjlighet at göra det här jäämt! Blir mer och mer säker på det jag gör, känns så bra. Sånt kan ju ta lite tid för mig.

 

Nä, nu ska jag titta klart på filmen jag råkat fastna vid. Måste egentligen gå och lägga mig och min svullna hals..

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0