On my mind

Schit, vaknade för en halvtimme sen! Inte ofta jag kan sova länge, kommer inte ihåg senast jag verkligen sov ut såhär länge. Sköönt och behövligt... blev en ganska jobbig kväll igår med ett samtal som kom från mig, den jag är. Men är så lättad nu, även om det alltid är svårt att såra någon man tycker mycket om. Känns så skönt att få börja om och bli omtyckt för den jag är. Det kommer bli bra, det är nog bäst för oss båda, annars hade det aldrig gått så mycket längre än såhär iaf. Jag har lärt mig att prioritera mig själv och mitt välmående, det kanske låter själviskt, men det finns ingenting som är värt att gå igenom någonting som jag gjort förut igen. Och jag vägrar att säga ursäkta mig själv för att jag säger så för jag känner mig själv allt för väl vid det här laget.

 

Det här var en bra dag att vara ledig på. Idag ska jag rensa i min garderob tänkte jag. För den är verkligen alltid kaos och ligger över hela rummet. Så nu åker allt sånt jag aldrig använder bort. Ja inte slänga då förståss men upp på vinden eller under sängen kan dom väl få bo? :) Sen ska jag träffa Maja ikväll när hon slutat jobba. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi lär ju ha endel att prata om efter gårdagen. åh, mår så bra av att kunna prata med mina kompisar. :)

 

Hörs sen, måste kanske visa vad jag hittade nere på byn igår!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: roomie

världens modigaste roomie! det e bra, du måste sätta dig själv först!

2009-09-27 @ 13:43:54
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0