En god gärning

YES! Idag tog jag igen en god gärning och min ångest för den fulla, ensamma tjejen som kräktes på bussen har gått över :D För idag var det en tjej som stod brevid mig på bussen som verkligen var heeelt knökfull. Hon stod hukad hela tiden, blundade och andades djupa andetag. Det såg ut som hon skulle svimma vilken sekund som helst. Så jag frågade om hon hade ont nånstans, hon hade fått ryggskott! Så då leder jag henne lite längre bak och ber en tjejflytta på sig så hon fick sitta :D Känner mig som en liiite bättre människa nu! :)

 

Idag har jag börjat göra om övervåningen igen. Dags för Lee-kampanj! Det blir jättemaffigt och jeansigt. Känns som det var ett tag sen vi skyltade med så mycket jeans då det varit mycket annat mode. Men nu är det höst och vad passar bättre än en riktigt jeansig kampanj? :P

 

Nu ska jag laga lite mat. Storhandlade igår! :) Den här månaden har jag bestämt att jag ska dra in rejält på matutgifterna. Måste bli bättre på att äta hemma och ta med matlåda. För jag vill ha en helt ny höstgarderob. :P

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0