Friskis

Heeelt färdig efter mitt första Friskispass på år!! Känner bara hur träningsvärken bara växer fram i precis heela kroppen. Men imorgon är det bara tillbaka och svettas igen.. för nu jävlar ska det börjas! :D Känns så bra och så himla himla roligt att sätta igång igen. Jag blir så mycket gladare och piggare. Är så stolt att jag gick och tränade trots världens mest vildaste dag på jobbet. Idag har jag jobbat omänskligt snabbt! Känns bra! :D Hahaha! Nu ser heeela tjej okej ut iaf och A-ytorna skiner :P Och Erika är en klippa!

 

 

Imorgon är jag ledig och ska träna, storstäda mitt rum och ha världens mysigaste kväll med roomie och Martina med massa tacos. Det var för längesen! Blir så glad över att se Martina vara sådär "Martinaglad" :D

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0