Jobbsöndag

Hellu!

Sitter på jobbet och har precis tryckt i mig lite lunch. Vilken jävla fart det är där ute, schiiit! Skiiitkul! Jag och Roy har sålt järnet på jeans hela förmiddagen! Jag kommer på ibland hur roligt det är att sälja när jag inte har något annat projekt som ligger och gnager i huvet. För nu har jag hela planen för kampanjen som börjar imorgon klar, då kan jag känna mig lugn :)

Det var förresten nån form av glasräcke som hade ramlat ner mitt på sergelgatan utan för jobbet när jag skulle handla lunch. Skitläskigt! Massa glas och taggar, tänk om nån hade fått den i huvet... Våra grymma civilare tog tag i det hela och hade teorier om att nån hade slängt ner den från taket...

Kan fortfarande inte släppa tjejen på bussen igår... när jag var påväg hem igår natt från maja så är det en tjej som sitter aldelles själv och kräks. Så jävla äckligt var min första reaktion. Men sen blir jag så förbannad på mig själv. Hon mår ju uppenbarligen inte så bra och är helt själv. Hur ska hon kunna ta sig  hem. Jag var så nära att gå fram flera gånger men vågade. Varför är man så dum??!! När hon sen vinglade av på Primusgatan kände jag mig som piss och kunde senare inte sova. Varför gick jag inte fram?! Jag kunde väl hoppat av och följt henne hem! Det skulle jag uppskattat jättemycket om jag var själv, full och kräktes..

/Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0