Söndag

Friskispasset igår var det roligaste jag varit på och orkade gjorde jag också, utan att svimma (även om jag var tvungen att sätta huvet mellan bena då och då). Men resan dit blev ju detso jobbigare. Jag deckade totalt på bussen och missade att gå av. Så jag fick ta mig en liiiiten omväg och fick lov att stressa ihjäl mig. Kom fram två minuter efter passet börjat och upptäcker att jag glömt mitt träningskort. Så jag får lov att krångla i receptionen innan jag kunde kasta mig in på närmaste toalett(!!) för att byta om. Hann in till andra låten i passet och var då redan svettigare än alla andra. PUST!! Men som sagt sjukt kul!

 

Sen gick vi upp till mammas nya lägenhet som ligger i samma hus. (Måste kanske få en extranyckel) Installerade tvn och duschade. Sen gick vi ut och åt på den italienska resturangen därmedpasta. Och ååå så efterlängtad den måltiden var. Satt fint i kistan ;P

 

Har varit mysigt att få träffa mamma lite ensam, var ett tag sen. Men nu blir det nog oftare när hon ska bo här lite på deltid :) Hoppas hon hittar några vilsna själar som behöver lite coaching. ;)

 

 

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0