Måndag

Började dagen med att jobba lite. Känns så konstigt att jobba 9-14 nu förtiden. Är van vid mina sommartider då man jobbar lite mer. Men imorgon blir det iaf heldag. Sen har jag varit och tränat. Passet som jag gick på igår som var så himla bra var idag också så jag kunde inte låta bli. :) Är så glad att jag verkligen har hittat en träningsform som jag tycker är rolig och verkligen ser fram emot att göra. Ska försöka träna imorgon också, om jag inte är för trött, slutar 19:15.. Men sen hinner jag inte på onsdag för då ska jag tvätta och sen på torsdag åker jag till Göteboorg :D WIIE!!

 

Efter passet idag gick jag och träffade Maja för att gå på BIO. Vi såg Inglorious Bastards. Jag tycker det är svårt att säga att den var bra.. jag blir så nördig när jag ser sånna där filmer. Börjar bara tänka på vad som är rätt och fel och människors olika värde osv. Mamma och Fanny skulle förstå precis. Hahaha! Men jag förstår verkligen om den vinner priser och hyllas för den är ju bra gjord, en typisk Quentin Tarantino-film. Med häftig musik och annorlunda kameravinklar. Sånt är ju roligt, men mer än så vill jag inte hylla den. Men jaja, det var kul att ha sett den iaf. Får nog bli ett samtal till Fanny imorgon så jag kan få diskutera saken :P Hahaha! Jag sa ju det, nördig!

/Js

 

PS. kom precis på att Idol börjar ju imorgon... fan! Kommer ju missa det om jag tränar.. kanske får klämma in träningen på onsdag istället :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0