Utmanad

Jahapp, då hade man blivit utmanad av roomie och eftersom jag inte fick krypa undan är det väl lika bra att lyda :P


Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. (TACK Jennifer att du börjar på sama bokstav som jag.. haha!) Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! Lycka till!


1. Vad heter du?  Josephine
2. Ett ord på fyra bokstäver:  Japp
3. Flicknamn: Jasmina
4. Pojknamn: Jesper
5. Yrke: Justin Timberlakes stylist (ja, tack!)
6. Färg: Jätteblå (?) 
7. Klädesplagg: Jeans 
8. Mat: Jasminris
9. Sak i badrummet: Jennifers handduk :P (det är inte samma!!) 
10. Plats/stad: Jokkmokk 
11. En orsak att vara sen: Jävla buss jävel!!!
12. Något man skriker: JEEEENNIFEEER!! 
13. Film: Jurassic Park 
14. Något man dricker: Juice 
15. Band: Jackson 5
16. Djur: Jord uggla (okej jag googlade detta) 
17. Gatunamn: Jungfrugatan
18. Bil: Jättesnabb
19. Sång: Just dance


Sådärja, det var ju inte det lättaste! :D

Men ett bra tidsfördriv då karln är borta och jag ligger själv i en loftsäng någonstans i Göteborg. Ska föröka ta mig till ett grönsakstorg tills klockan 15:00. Hmm.. måste åka spårvagn åt rätt håll.. det här kan gå hursomhelst! Men han skulle ringa på lunchen så jag skulle kunna få ställa lite frågor. Haahaha!

Känns helt sjukt att vara här. Men finns det något bättre än att sitta på ett tåg och ha fjärilar i hela magen för att man vet att man ska träffa den man tycker om mest. Och sen när man går av och ser honom (som jag nästan glömt bort hur han ser ut) så har han lika mycket fjärilar i magen som jag. Så kramas man som om nån uppstått från de döda. En underbar känsla som jag inte vill släppa taget om! :)

Nu ska jag läsa KING för att få lite bättre koll på herrmodet till hösten, dåligt påläst där. Skäms på mig!

/Js

Kommentarer
Postat av: Vattenhål nr 2

JORDUGGLA, HAHA! :D

jag är glad för din skull vattenhålsvännen! <3

2009-09-14 @ 03:52:39
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0