Vilken jävla fest det blev

Men vad kan man vänta sig egentligen? JC står för festen i egen sprillans ny top notch-butik med Djs tilltugg och öl! Invigningen blev med andra ord lyckad. Det var så skönt men svårt att stänga sina expoögon ett tag och bara njuta av vårt fina verk :) Hett folk var det där också, i alla bemärkelser! Det var så mycket viktiga människor där att jag blev aldelles svettig :P haha!

 

Drottninggatans härliga personal som vi verkligen aldrig klarat oss utan den här veckan. Ni är grymma och jag är övertygad om att ni kommer bevara butiken väl :)

 

Det grymma och det helt fantastiskt fabulösa expoteam som gjort drottninggatan till något aldelles extra. Har varit sjukt kul att jobba med er (hoppas det blir snart igen). Är så himla glad att jag får chansen att vara en del av allt det här.. okej, det räcker, no tears! Let's party!

DJ brudar !

Bra catering från F12 :)

Linda & Viktor minglar

Ingrid, en sån där viktig person ;P

Linda, Maria & Karro =)

"En sån där rolig bild" :P

Work it !

På bardisken aka kassadisken, haha

Nu känns det väl som en bra tid att dra sig mot Lee's 120år fest på Café Opera?! Då kör vi!

 

 

Martina, Viktor & Matilda

 

Viktor & Jennifer =)

Jag och älskade, älskade, älskade, saknade Issiiii!!!!! <3

Hmm.. kom på att eftersom jag har så många bilder kankse det är bättre att göra ett album på Facebook. Bra att jag kom på det nu.. så titta på resten av bilderna på Facebook :P

 

Det var iaf en grym kväll! JC tog över dansgolvet fullständigt! Det var så roligt att alla var med. Från säljare till markndschef. Alla dansade på borden och blev nerdragna av vakter ;) Det är så det ska va! Vi är ett sånt jävla gryyymt gäng! GAH!

 

/Js

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0