A drop in the Ocean

När jag fastnar på en låt så fastnar jag verkligen. Enda sen min syster Nora var här i söndags så har jag inte lyssnat på någon annan låt än den här. Det är en låt som Nora och hennes kompisar håller på att lära sig på musiken. Söööta! Vill så gärna höra dom spela och sjunga den sen :)

 

Egentligen inte så speciel, bara helt underbar...

hittade ingen annan bra video på låten... haha

 

 

Idag har jag och Abbe röjt i bakutrymmen heeela dan. Var helt slutkörd när jag kom hem. Fick iaf 15 min "rast" och hann slänga i mig en apeslin innan jag gck ner och körde ett pass. Blev bodypump idag. Lär väl inte kuna gå imorgon... :S Hahaha !

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0